1 Presentera dig själv


1. Mitt namn är Lilly
2. Jag fyller femton år den 4 Juni
3. Min passion är att sova, äta och lyssna på musik
4. Jag har varit en alien sen snart två år tillbaka
5. Jag blir lätt svartsjuk men visar det aldrig
6. Jag hittar hellre på spontana saker än att sitta och planera
7. Jag längtar sjukt mycket tills jag får börja på gymnasiet och komma igång med mitt liv
8. Jag är rädd för ensamheten men älskar att få vara själv ibland
9. Jag sitter hellre hemma och tittar på film än att gå på fest
10. Jag är nästan självlärd på både gitarr och piano
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fjorton år, bosatt i Sverige. Det som främst får mig lycklig är min familj och musik. Mitt hjärta slår dubbla slag för det tyska bandet Tokio Hotel som består av Bill & Tom Kaulitz, Georg Listing och Gustav Schäfer. Välkommen!
RSS 2.0