7 en dålig vana jag önskar att jag inte hade

Tumblr_mh1wo4nnzf1rijb05o1_500_large
Om jag fick ta bort en dålig vana med mig själv skulle jag nog ta bort min svartsjuka. 
Jag blir så himla lätt svartsjuk och ledsen över småsaker, men jag visar det aldrig.
Det kan vara allt från en tjejkväll som jag inte fått vara med på, om jag blir utanför, om ens kompisar hamnar i samma grupp men man själv inte gör det, osv..
 
Annars skulle jag vilja bli mer positiv och försöka se allt positivt innan det negativa. Ha mer positivt tänkande mer att ''jag kan lyckas'' , ''detta klarar jag'' och sånt :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fjorton år, bosatt i Sverige. Det som främst får mig lycklig är min familj och musik. Mitt hjärta slår dubbla slag för det tyska bandet Tokio Hotel som består av Bill & Tom Kaulitz, Georg Listing och Gustav Schäfer. Välkommen!
RSS 2.0