60 dagar

Tänkte få fart på bloggandet genom en lista. Jag är verkligen dålig på att följa dessa listor, but I'll do my best.
(snodde listan från blackaliens)
 
Dag 1 – Presentera dig själv - En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 7 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 8 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 9 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 10 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 11 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 12 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 13 – Vad jag åt idag.
Dag 14 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 15 – Min favorit film.
Dag 16 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 17 – En låt som får mig att gråta.
Dag 18 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 19 – Min favorithögtid.
Dag 20 - Din facebook - profilbild med flest gillningar. 
Dag 21 - En viktig person i ditt liv
Dag 22 - En artist/band du gillar. 
Dag 23 - En bild på en tid du saknar
Dag 24 - En gammal och en ny bild på dig själv
Dag 25 - En bild från i somras
Dag 26 - Bakgrundsbilden på mobilen
Dag 27 - En puss- eller krambild med dig och någon annan.
Dag 28 - Några favorit citat. 
Dag 29 - En bild som får dig att le 
Dag 30 - Din mobiltelefon
Dag 31 - Din nuvarande profilbild på facebook.
Dag 32 - En blogg jag läser varje dag.
Dag 33 - Fem bilder som gör mig glad.
Dag 34 - Tre webbsidor som jag ofta är inne på.
Dag 35 - Tio sanninger om mig.
Dag 36 - Någon jag saknar.
Dag 37 - Två saker jag längtar efter.
Dag 38 - Fem bilder från ett minne 2011
Dag 39 - Två saker jag inte skulle klara mig utan.
Dag 40 - En bild som är ifrån då jag var liten.
Dag 41 - Tio saker jag gillar att göra.
Dag 42 - En sak jag önskar att få uppleva igen.
Dag 43 - En bild som är över ett år gammalt.
Dag 44 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna.
Dag 45 -Tre saker som finns i mitt rum
Dag 46 - Något som jag vill göra just i denna sekund.
Dag 47 - En bild på mig och mitt husdjur.
Dag 48 - Min favorit låt just nu
Dag 49 - Min drömkille
Dag 50 - 2 skönhets tips
Dag 51 - 4 saker jag ska göra innan jag dör
Dag 52 - En person jag tycker är snygg
Dag 53 - Mitt favorit godis
Dag 54 - Någon du ser upp till.
Dag 55 - En bild på din vardag.
Dag 56 - Du och någon klasskompis.
Dag 57 - En bild från i somras.
Dag 58 - Någon/några som du alltid har roligt med.
Dag 59 - En bild som du alltid skrattar åt.
Dag 60 – Mina rädslor
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fjorton år, bosatt i Sverige. Det som främst får mig lycklig är min familj och musik. Mitt hjärta slår dubbla slag för det tyska bandet Tokio Hotel som består av Bill & Tom Kaulitz, Georg Listing och Gustav Schäfer. Välkommen!
RSS 2.0