5 Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu

Just nu är det enda jag verkligen vill ha är en bästa vän, sommarlov och en Tokio Hotel konsert.
Jag vill ha en bästa vän som alltid finns där för mig och aldrig sviker. Jag vill vara ett förstahandsval.. man börjar lixom bli van av att alltid vara det där ''efter-släpet''..
Någon som verkligen bryr sig om mig.
A0ocnmscaaetcws_largeWewish_large5674344928_49e95913a1_b_large
En riktigt maffig Tokio Hotel konsert. Jag vill köa i något dygn innan med stalien♥ och sen askdjklkajsd fangirla häcken av mig inne i arenan. Stå där och skrika, gråta, svettas och knuffas med de andra aliens. Bara känna in allting. Se deras vackra ansikten framför mig, höra deras ljuva toner på riktigt, live.
 
Tumblr_mgbl00nowm1s25hkwo1_500_large
Sen vill jag ha ett sommarlov som aldrig tar slut. Bruna ben, fler fräknar än vad jag redan har, dagsäventyr, TRÄNAA, lära mig hjula, äta glass, cykla i den svala sommarkvällen.. och allt annat sommaren medför. 
 
 
Kommentarer
Postat av: A D I N A '

aww, vill också TH konsert just nu *-*

SV IDHOFSDGUBIPÖDL I KNOW OMFG

2013-03-18 @ 16:13:44
URL: http://blackaliens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fjorton år, bosatt i Sverige. Det som främst får mig lycklig är min familj och musik. Mitt hjärta slår dubbla slag för det tyska bandet Tokio Hotel som består av Bill & Tom Kaulitz, Georg Listing och Gustav Schäfer. Välkommen!
RSS 2.0