4 Drömmar

 
Drömmar är typ det jag lever på, det som driver mig.
Jag drömmer om att få flytta till en mysig stad, där folk hälsar och är glada. Där ska jag ha en fin pojkvän (med efternamn Kaulitz,Listing eller Schäfer) som älskar mig och en bästa vän som alltid finns där. Jag ska ha en hund och en liten kattunge. Jag ska jobba som något enkelt, servitris till exempel för att tjäna pengar till resor så att jag kan upptäcka världen med en bästa vän. Jag vill känna lycka och frihet och ha ett händelserikt liv.
Caracass_large
En annan dröm är att få bli bästa vän med pojkarna i Tokio Hotel. Vi kan spola tillbaka tiden lite då de var 16-18 och åldra mig något år äldre. Sen ska jag stöta på dem på en fest någonstans och allt slutar med att jag får deras nummer och att vi lever lyckliga i alla våra dar.
Tumblr_mjps0wmzbd1qdyq6bo2_500_large
Sen om man får verklighets-drömma, så vill jag gå på en riktig Tokio Hotel konsert. Jag vill inte sitta och gråta framför en konsert-dvd längre. Jag vill stå där, bara känna in allting. Jag vill köa i spöregnet för att få en plats långt fram. Jag vill fånga Toms eller Georgs plektrum och en utav Gustav's trumpinnar. Jag vill sjunga med Bill uppe på scenen. Jag vill vinna ett meet & greet så att jag får träffa killarna som förändrade mitt liv totalt.
Jag vill att de ska veta om min existens, att jag lever. Jag vill krama om dem alla och säga personligen hur mycket de betyder för mig. Jag vill att de ska kolla mig djupt i ögonen och lyssna, få dem att förstå hur fantastiska de är.
Tumblr_mhajbnpaoj1qdejqpo1_500_large
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fjorton år, bosatt i Sverige. Det som främst får mig lycklig är min familj och musik. Mitt hjärta slår dubbla slag för det tyska bandet Tokio Hotel som består av Bill & Tom Kaulitz, Georg Listing och Gustav Schäfer. Välkommen!
RSS 2.0